Зареждам...
Чести въпроси
ВъпросЗащо трябва да въведа имейл адрес?
1. Важно е, при въвеждането на Вашите данни, да въведете вярно Ваш имейл адрес! На този адрес Вие ще получите Вашите билети. Процедурата е автоматизирана и е без участие на оператор.
2. След като заплатите билетите, ще се върнете в нашия сайт и ще видите таен код. Запишете си този таен код и датата, за която са билетите. Ще ви бъдат нужни, ако не получите нашия имейл.
 
ВъпросКакви билети ще получа?
Билетите, закупени от сайта ни изглеждат така:
Билет
 
ВъпросКак да използвам тези билети?
Важното в случая е баркодът на билета да може да бъде прочетен от устройствата на входа в Делфинариума. Не е нужно да отпечатвате билетите на хартия, ако имате възможност от дисплей на мобилно устройство да "покажете" на четците в Делфинариума баркодовете като изображения, един по един и достатъчно уголемени - около 5х2 см.
 
ВъпросКак ще получа билетите?
1. След като заплатите билетите, ще се върнете в нашия сайт и ще видите таен код. Запишете си този таен код и датата, за която са билетите. Ще ви бъдат нужни, ако не получите нашия имейл.
2. На посочения от Вас имейл адрес ще получите писмо с един прикрепен pdf файл, съдържащ всички билети. Понякога пощенските услуги класифицират нашите писма като нежелани и ги поставят в папка SPAM на пощенската Ви кутия. Молим, ако решите, че получаването на писмото ни се е забавило, проверете дали не е в папката SPAM.
3. Вижте по-горе „Как да използвам тези билети?”.
 
ВъпросНе получих имейл. Какво да правя?
страница Билети 1. Идете на тази страница или ако сте в сайта ни, цъкнете върху "Билети"
2. На реда за дата въведете датата, за която са билетите, напр. 17.12.2016, а на втория ред въведете Вашия таен код, който сте си записали в края на покупката. Тайният код е нещо подобно на d8rda5de98
3. Ще можете да отворите всеки от Вашите билети като самостоятелен pdf файл.
4. Вижте по-горе „Как да използвам тези билети?”.

 
ВъпросНе получих имейл, нямам таен код. Сумата е изтеглена от картата ми. Какво да правя?
Пишете ни на delfin@festa.bg или като използвате страницата "Контакти" в сайта ни. Посочете името и имейла, които сте въвели в системата при покупката, както и броя закупени билети. Ние ще Ви изпратим Вашия таен код.
 
ВъпросИскам да презаверя билетите си за друга дата/час. Какво да правя?
Пишете ни на delfin@festa.bg или като използвате страницата "Контакти" в сайта ни. Посочете името и имейла, които сте въвели в системата при покупката. Посочете и желаната нова дата/час. Ще Ви изпратим потвърждение на имейла, че сме презаверили Вашите билети.
* Само за "Плуване с делфин": Молим имайте предвид, че поради ограничения брой, може да няма свободни места за желаната от Вас дата.