Защо при покупката на билет трябва да въведа имейл адрес?

Важно е, при въвеждането на вашите данни, да въведете вярно ваш имейл адрес. На този адрес ще получите вашите билети. Процедурата е автоматизирана и е без участие на оператор.
След като заплатите билетите, ще се върнете в нашия сайт и ще видите таен код. Запишете си този таен код и датата, за която са билетите. Ще ви бъдат нужни, ако не получите нашия имейл.
 

Какви билети ще получа?

Билетите, закупени от сайта ни изглеждат така:
 
 
 


Как да използвам тези билети?

Важното в случая е баркодът на билета да може да бъде прочетен от устройствата на входа в Делфинариума. Не е нужно да отпечатвате билетите на хартия, ако имате възможност от дисплей на мобилно устройство да покажете на четците в Делфинариума баркодовете като изображения, един по един и достатъчно уголемени - около 5х2 см.
 


Как ще получа билетите?

1. След като заплатите билетите, ще се върнете в нашия сайт и ще видите таен код. Запишете си този таен код и датата, за която са билетите. Ще ви бъдат нужни, ако не получите нашия имейл.
2. На посочения от вас имейл адрес ще получите писмо с един прикачен pdf файл, съдържащ всички билети. Понякога имейл услугите класифицират нашите писма като нежелани и ги поставят в папка SPAM на пощенската ви кутия. Молим, ако решите, че получаването на писмото ни се е забавило, проверете дали не е в папката SPAM.



Не получих имейл. Какво да правя?

1. Влезте в сайта ни и кликнете върху иконката с пазарска кошница в горния десен ъгъл.
2. На реда за дата въведете датата, за която са билетите, напр. 17.12.2019, а на втория ред въведете вашия таен код, който сте си записали в края на покупката. Тайният код е нещо подобно на d8rda5de98
3. Кликнете въху бутона "Разпечатай билет".
4. Ще можете да отворите всеки от вашите билети като самостоятелен pdf файл.



Не получих имейл, нямам таен код. Сумата е изтеглена от картата ми. Какво да правя?

Пишете ни на info@dolphinariumvarna.bg. Посочете името и имейла, които сте въвели в системата при покупката, както и броя закупени билети. Ние ще ви изпратим вашия таен код.



Искам да презаверя билетите си за друга дата/час. Какво да правя?

Пишете ни на info@dolphinariumvarna.bg. Посочете името и имейла, които сте въвели в системата при покупката. Посочете и желаната нова дата/час. Ще ви изпратим потвърждение на имейла, че сме презаверили вашите билети.
*Само за "Плуване с делфин": Моля, имайте предвид, че поради ограничения брой, може да няма свободни места за желаната от вас дата.